2014. október 28., kedd

5. kritika~The Last Summer

A blogot ITT találjátok meg.

Kinézet:
A fejléc, nekem nem igazán tetszik. Kicsit olyan zsúfolt hatást kelt. Például szerintem oda középre az a lány, aki hátradobja a haját, egyáltalán nem kéne. A lány mellett lévő pár túl intenzív. Kicsit jobban el kellett volna mosni.
Desing nagyon szépen meg van csinálva, a színek is passzolnak egymáshoz.Egyedül nekem egy kicsit a fejléc ütik el színben.
A moduloknál is minden megvan, bár szerintem át kéne rendezni, vagy csináld meg két oldalasra, mert nagyon sok van.
A történetet mindenképp feljebb tenném, a versenyeket kicsit lejjebb, de ez csak az én véleményem.
10/7

Történet:
Először is ami engem megzavart, hogy oldalt a moduloknál, ahol a történetről van írva, Dylan-t tünteted fel, mint Bella barátját, hogy ő ajánlja fel, hogy töltse velük a nyarat, nem Jamie.
Sok helyen tőmondatokban írsz, ami nem túl előnyös. Olyan, mintha a fele történetet kihagynád, és azt szeretnéd, hogy minél gyorsabban eljuss, egyik cselekménytől a másikig.
Nem sablonos történet, aminek nagyon örülök. Nem az van, hogy már az első részben beleszeretnek egymásba a szereplők. Hagyod kibontakozni a kapcsolatukat, ami nagyon tetszik. Bár lehet, a végén nem is jönnek össze, de eddig nekem nagyon úgy tűnik, hogy összefognak. (Ha nem így van akkor bocsi.) A 3. rész végén annyira azt hittem, hogy azt fogja megkérdezni, hogy: "Leszel-e a barátnőm?", de aztán nem. :)
Vannak benne fordulatok és ez tetszik.
15/13

Helyesírás:
Én nem találtam benne, se helyesírási hibát, se elírást. Szóval ehhez nem tudok sok mindent mondani.
10/10

Összesen:
35/30

Tanácsok:
•Rendezd át a modulokat
•Gondolkodj el a fejlécen
•Ne tőmondatokban írj


2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Köszönöm a kritikát és megpróbálok változtatni a dolgokon :) És a modulsávban a történetnél elírtam a nevet, mert véletlenül a színészre gondoltam és nem Jamie-re.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy elírtad, azért szóltam... :)
      Amúgy Dylan-nél én is mindig a színészre gondoltam. De a végén sikerült Dylan-re Jamie-ként gondolnom.. :D Na ezt szépen leírtam.. :D

      Törlés